Doorgaan naar hoofdcontent

Kalender april vermogen

Vermogen opbouw vind ik persoonlijk belangrijk. Niet geld rondpompen maar de zaken zo regelen dat je er elk jaar iets beter van word. Op dit moment bouw ik vooral vormogen op in steen door aftelossen. Daarnaast wordt mijn woning straks iets meer waard nadat er een renovatie heeft plaats gevonden. Voor de langere termijn weet ik niet zo goed hoe ik met mijn vermogen ga omgaan. Ik heb me verdiept in indexbeleggen. Iets wat ik wil is een vast passief inkomen waarvan ik kan leven. Wie wil dat nu niet. Afgelopen zaterdag ben ik er eens voor gaan zitten. Een papier gepakt en een plan gemaakt. Ik merkte dat ik steeds meer ideeën kreeg maar of het gouden ei er tussen zit weet ik niet. Ik denk gewoon dat ik moet gaan experimenteren en investeren in het eenvoudig uitvoerbaar idee. Dat is voor mij een webshop. 

Reacties